Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Ο Βασιλάκης,Οι Δραπέτες και ο Νίκος!!!

ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ,

του ΔΗΜΗΤΡΗ ΨΑΘΑ.





ΦΑΝΦΑΡΑΣ: Φαρμάκι έχω στην Ψυχή Φέρνει μαυρίλα θολερή Στα στήθια μου
Νύχτα αξημέρωτη ξανά, Με το πιοτό της με κερνά, Εβίβα μου,
Σκοτάδι πίνω για πιοτό, Πω πω πω πω πω πω πω πω,
Ντέφι της λύσσας μου κρατώ, πωπωπωπω, πωπωπωπω
και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πωπωπωπω. 

ΒΑΣΙΛΗΣ: ...και το μυαλό σου είναι θολό και το δικό της πιο λειψό. 
Σας εθολώσαν τα λεφτά, γεια σου Φανφάρα φαφλατά. Κοκορίκο!... 

Το θεατρικό εργαστήρι Αμαρύνθου “ΚΥΚΛΟΣ”, με 13 χρόνια στον χώρο του Ερασιτεχνικού Θεάτρου, θα μας παρουσιάσει φέτος την ξεκαρδιστική κωμωδία του Δημήτρη Ψαθά, “Ξύπνα Βασίλη”.σε σκηνοθεσία Μιλτιάδη Παπανάγνου.


Η βραδιά όμως δεν τελειώνει εκεί…

Άμέσως μετά την Θεατρική Παράσταση , θα δραπετεύσουμε στον κόσμο της μουσικής ακούγοντας τραγούδια του αξέχαστου Νίκου Παπάζογλου.


Ο Γιώργος Παπαγγελής και οι Δραπέτες, θα τιμήσουν τον Νίκο Παπάζογλου , ένα χρόνο και κάτι μετά το ταξίδι του στην γειτονιά των Αγγέλων.

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Νησί των Ονείρων – Ερέτρια

Έναρξη: 20:30 μ.μ

Είσοδος ΔΩΡΕΑΝ


Σας περιμένουμε….!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.