Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Μήνυμα του δημάρχου Ερέτριας Βασίλειου Βελέντζα για το 2014


ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗ ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ
Αγαπητοί συμπολίτες, Φίλες και  φίλοι,
Το 2013 είναι πλέον παρελθόν.  Ήρθε η στιγμή να κάνουμε τον απολογισμό μας, σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο. Να αναλογιστούμε τα λάθη μας, να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους μας και να αγωνιστούμε για τα όνειρά μας.
Για τους περισσότερους από εμάς το 2013, ήταν μια δύσκολη χρονιά. Άλλοι δοκιμαστήκαμε σε προσωπικό επίπεδο, άλλοι είδαμε το εισόδημά μας να μειώνεται δραματικά και να μην είμαστε πολλές φορές σε θέση να εξασφαλίσουμε ούτε τα προς το ζην. Τα εργατικά ακόμη και τα ανθρώπινα δικαιώματα τέθηκαν πολλές φορές υπό αμφισβήτηση. Όμως, παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίσαμε και αντιμετωπίζουμε, είμαι χαρούμενος γιατί από αυτή τη δύσκολη συγκυρία, ενδυναμώθηκαν οι ανθρώπινες σχέσεις.
Στις δυσκολίες αυτές καταλάβαμε ότι με την επιστροφή στους θεσμούς του Ελληνισμού, αυτούς που διατήρησαν τη διαφορετικότητά μας ανά τους αιώνες, μπορούμε να επιβιώσουμε και να αντιμετωπίσουμε και αυτή την κρίση. Εμείς οι Έλληνες είμαστε μαθημένοι στα δύσκολα. Έχουμε, αυτό που λέμε «τσαγανό» και την υπερήφανη ψυχή για να βγούμε κερδισμένοι και από αυτή τη δοκιμασία.
Το 2013 μας δίδαξε ότι η επιστροφή στην οικογένεια, η θαλπωρή του σπιτιού, η καλή παρέα, τα γέλια, το παιχνίδι στη γειτονιά, η προσευχή στην Εκκλησία, είναι το αντίδοτο  στη μοναξιά και την αλλοτρίωση της ανθρώπινης ύπαρξης. Πλέον έχουμε καταλάβει ότι για να επιβιώσουμε πρέπει όχι μόνο να ευημερούμε εμείς, αλλά και ο συνάνθρωπός μας.
Για το 2014  είμαι αισιόδοξος. Είμαι αισιόδοξος γιατί γύρω μου βλέπω ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, και όχι φιγούρες βυθισμένες στον κόσμο τους. Είμαι αισιόδοξος γιατί τα παιδιά παίζουν ακόμη στις γειτονιές, πιστεύουν στο θεσμό της οικογένειας, αγαπούν το σχολείο και πηγαίνουν στην Εκκλησιά. Είμαι αισιόδοξος γιατί εθελοντές που δραστηριοποιούνται στο Δήμο μας προσφέρουν τόσο μεγάλο κοινωνικό έργο, αλλά και επιχειρηματίες δίδουν από το υστέρημά τους, χρήματα για την κάλυψη των αναγκών των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται. Είμαι αισιόδοξος γιατί όταν με συναντάτε στο δρόμο ή έρχεστε στο γραφείο μου, προτείνετε λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε οι ίδιοι και οι συνδημότες μας.
Αισθάνομαι όμως και ευλογημένος που είμαι δήμαρχος στην Ερέτρια, στην Αμάρυνθο, στο Γυμνό, στην Καλλιθέα, στην Άνω Βάθεια, στη Σέττα.  Και αυτό γιατί στο Δήμο μας ζουν σπουδαίοι άνθρωποι. Αυτό το βίωσα προσωπικά όταν  στην οικογενειακή περιπέτεια που πέρασα, γνώριζα ότι όλοι εσείς προσευχόσασταν για μένα και την οικογένειά μου.
Σας ευχαριστώ για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε.  Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη και σας υπόσχομαι ότι δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας, ούτε το 2014.
Εύχομαι σε όλους σας Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, με υγεία και οικογενειακή γαλήνη.
 
Ο δήμαρχος Ερέτριας
Βασίλειος Βελέντζας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.