Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ο Νίκος Γουρνής μόλις ανακοίνωσε επίσημα την υποψηφιότητα του!

edem

Ερέτρια, 26 Ιανουαρίου 2014

Αγαπητοί πολίτες του Καλλικρατικού μας Δήμου,

Βλέποντας τις «αρρυθμίες» και τον αβέβαιο βηματισμό στον πολιτικό βίο του τόπου μας αποφάσισα να αναλάβω τις ευθύνες που μου αναλογούν σαν ενεργός πολίτης και να πάρω την πρωτοβουλία να συγκροτήσω μια ομάδα νέων προσώπων.

Κοντά μου βρίσκονται και με στηρίζουν άνθρωποι δημιουργικοί, με όραμα που ο καθένας τους είναι επιτυχημένος στον τομέα του. Οπλισμένος με την αυτοπεποίθηση που μου δίνει η στήριξη τους και αντίθετα από ότι βιάστηκαν να αναγγείλουν οι «Κασσάνδρες», δηλώνω παρών στην μάχη για την διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου. Παράλληλα απευθύνω κάλεσμα προς όλους τους πολίτες ανεξαρτήτως χρώματος και πολιτικής τοποθέτησης να συμπαραταχθούν μαζί μου σε αυτή την προσπάθεια εξόδου από το τέλμα, την ηθική, οικονομική και πολιτική κατάπτωση στην οποία έχει περιέλθει ο τόπος μας.

Πιστεύω ακράδαντα ότι το Δημαρχιακό αξίωμα δεν κληρονομείται, ούτε μεταβιβάζεται αλλά παραχωρείται από τους πολίτες σε έναν από αυτούς δημοκρατικά ώστε να τους υπηρετεί.

Το όραμα μου περιλαμβάνει έναν Δήμο, ο οποίος θα είναι ξεκάθαρα ανθρωποκεντρικός και θα λειτουργεί με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες.

Πιστεύω στην δύναμη που έχουν οι συλλογικές αποφάσεις και δράσεις, στην ελεύθερη διακίνηση ιδεών και ανθρώπων και στην αξιοποίηση των φυσικών πλεονεκτημάτων του Δήμου μας.

Προτεραιότητα μου είναι η ισόρροπη ανάπτυξη σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα του Καλλικρατικού Δήμου Ερέτριας.

Θα ήθελα ακόμη να γνωρίζετε ότι τις επόμενες ημέρες θα είναι χαρά μου να σας συναντήσω όλους, να ακούσω τα προβλήματα της κάθε περιοχής και να βρούμε μαζί τις πιθανές λύσεις.

 

Υποψήφιος Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Ερέτριας
Νίκος Γουρνής

Στοιχεία Επικοινωνίας:
Τηλ: 6976108025
Email: gournisn@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.