Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

«1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου» – Νίκη Γύζη στο φινάλε!

 
Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, με τους Γύζη-Γύζη να χρίζονται εντελώς αναπάντεχα νικητές του αγώνα. Οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλείς, Βασιλειάδης-Βαρουξή, εγκατέλειψαν από ψαλίδι, ενώ οι έτεροι διεκδικητές της νίκης Καρπάνος-Καρπάνος,  έχασαν πολύτιμο χρόνο από μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση.

Έτσι, επωφελούμενοι τις ατυχίες των προπορευόμενων, το πλήρωμα του Renault Clio Wiliams πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα ράλλυ, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτο στην F2. Δεύτεροι στη γενική, αλλά και στα δικίνητα τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με Opel Astra  G, χωρίς να πιέσουν ιδιαίτερα.  Το πατρινό πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εξαιτίας της ατυχίας που προαναφέρθηκε. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τασιόπουλος-Καρούσος, οι οποίοι ούτε απείλησαν, ούτε απειλήθηκαν. Στα ιστορικά, επικράτησαν οι Μανδρούκας-Τασιόπουλος δια περιπάτου, καθώς ήταν ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Ακολούθησαν οι Καλύβας-Ψαράκου με Toyota Starlet, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν το πλήρωμα του Porsche. Τρίτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης.

 Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου



1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά την 4η Ε.Δ. (update 4)

Ασταμάτητο το πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου, επικράτησε και στις δύο ειδικές του 2ου loop και πλέον η διαφορά που τους χωρίζει από την κορυφή είναι μόλις 1.5 δλ., με μία ειδική να απομένει για το τέλος. Στις δύο αυτές διαδρομές κάλυψαν 14 δλ. από τους Βασιλειάδη-Βαρουξή και είναι αποφασισμένοι για τη νίκη. Τα πλήρωμα του Citroen AX δείχνει να το διασκεδάζει και όπως τόνισε ο οδηγός, στόχος είναι η ράμπα του τερματισμού.  Τρίτοι έπεσαν οι Γύζης-Γύζης και πλέον είναι μακριά από την διεκδίκηση της νίκης, την οποία δεν κυνηγούσαν, όπως άλλωστε δήλωσε και ο οδηγός. Βέβαια, συνεχίζουν να βρίσκονται πρώτοι στην F2 , αυξάνοντας τη διαφορά τους στα 21 δλ. από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη που ακολουθούν. Αρκετά πιο πίσω, οι τρίτοι της κατηγορίας Τασιόπουλος-Καρούσος με Citroen Saxo. Στα ιστορικά, δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το πρώτο loop, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR), να παραμένουν επικεφαλείς με άνεση. Πίσω τους εξακολουθούν να βρίσκονται οι Καλύβας-Ψαράκου (Toyota Starlet) και Σταφυλοπάτης-Μαργέτης (Ford Escort MK1).

Δηλώσεις των οδηγών μετά το 2ο loop:

Π. Βασιλειάδης: Κατεβάσαμε τους χρόνους μας σε σχέση με το 1ο loop καθώς πλέον γνωρίζαμε καλύτερα τις ειδικές. Κάποιες στροφές στο Γυμνό είχαν χώματα από μπούκες των προπορευόμενων και αναγκαστικά κόψαμε. Θα πάμε φυλαγμένα με σκοπό να τερματίσουμε.

Ν. Καρπάνος: Σαφώς καλύτερα τώρα. Κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών σε αυτές τα ειδικές και το ευχαριστιόμαστε περισσότερο. Θα παλέψουμε για τη νίκη και ευελπιστούμε να τα καταφέρουμε.

Ι.Γύζης: Το αυτοκίνητο ήταν πιο σταθερό τώρα. Κινηθήκαμε καλύτερα και πάμε να τερματίσουμε.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου



1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά την 3η ειδική! (update3)

Αντεπίθεση για τους Καρπάνο-Καρπάνο στην τρίτη ειδική του αγώνα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo X έκανε σωστή επιλογή ελαστικών και ήταν ταχύτερο στην εναρκτήρια ειδική του 2ου loop, μειώνοντας έτσι τη διαφορά από την κορυφή στα 8.6 δλ. Δεύτεροι στην ειδική τερμάτισαν ο πρωτοπόροι του αγώνα Βασιλειάδης-Βαρουξή και τρίτοι οι Γύζης-Γύζης οι οποίοι έπεσαν πλέον τρίτοι και στη γενική. Η κατάταξη στα δικίνητα παραμένει αμετάβλητη. Απομένουν 22 χιλιόμετρα ειδικών και η μάχη για την κορυφή αναμένεται έντονη!

 Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου

1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου – Μετά το 1ο σκέλος (update2)

Ολοκληρώθηκε το 1ο σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams). Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγείται παράλληλα και στα δικίνητα. Τρίτοι ακολουθούν οι Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι στην F2, είναι το πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνται οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με  Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο και στο Τραχήλι και έχουν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet) που ακολουθούν. Πίσω τους βρίσκονται οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1.

Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα.

Σε λίγο ξεκινάει το 2ο loop των ειδικών.

Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά το 1ο loop:

Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.

Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το ρισκάρουμε.

 Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ            
Γραφείο Τύπου



To 1ο Φθινοπρωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου ξεκίνησε (update 1)

Επικεφαλείς τέθηκαν οι Βασιλειάδης-Βαρουξή με το καλημέρα. Το πλήρωμα με το πράσινο Citroen AX πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο με τους Γύζη-Γύζη να ακολουθούν 4 δλ. πίσω τους. 9 δλ. χωρίζουν τους δεύτερους της βαθμολογίας Καρπάνο-Καρπάνο από την κορυφή. Οι Αμαξόπουλος-Ρέντης, ένα εκ των φαβορί του αγώνα είχαν έξοδο στη δεύτερη ειδική του αγώνα με το πλήρωμα να είναι καλά στην υγεία του. Η ειδική έχει διακοπεί προσωρινά, καθώς ο 205 εμποδίζει.

Αγωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ
Γραφείο Τύπου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.