Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

1ο Ραλλυ Αμαρύνθου απο την εκκίνηση ως τον τερματισμό! Φωτο και Βίντεο!

IMG_3202
Το άτυχο evo x των Καρπάνος-Καρπάνος

Το 1ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου είναι γεγονός, μόλις ολοκληρώθηκε το διήμερο που μας πέρασε στις 5 και 6 Οκτωβρίου, με πολλές συμμετοχές, με ανατροπές και απρόοπτα αλλά πάνω απ’όλα με πάθος και θέαμα.

Ο καλός καιρός αν και με λίγο δροσούλα ευνόησε τον κόσμο να το παρακολουθήσει και τους οδηγούς να πετύχουν εξαιρετικά γρήγορους χρόνους, ωστόσο σε κάποια σημεία το γλιστερό οδόστρωμα προβλημάτισε και σε μια περίπτωση είχαμε και έξοδο απο τον δρόμο χωρίς ευτυχώς να σημειωθεί κανένας τραυματισμός.
Οι συμμετοχές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αφού έφτασαν τις 38 αριθμός εντυπωσιακός για τα δεδομένα της εποχής αν λάβει κανείς υπόψη του την εξαιρετικά χαμηλή συμμετοχή που είχε φέτος το ιστορικό και φημισμένο ράλλυ της Κύμης.Το γεγονός αυτό δίνει πολλές υποσχέσεις για την μελλοντική πορεία του ράλλυ Αμαρύνθου αφου βρίσκεται σε σχετικά κοντινή απόσταση απο την πρωτευουσα.
Αναλυτικά
Απο την αρχή Επικεφαλείς τέθηκαν οι Βασιλειάδης-Βαρουξή με το καλημέρα. Το πλήρωμα με το πράσινο Citroen AX πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο με τους Γύζη-Γύζη να ακολουθούν 4 δλ. πίσω τους. 9 δλ. χωρίζαν τους δεύτερους της βαθμολογίας Καρπάνο-Καρπάνο από την κορυφή. Οι Αμαξόπουλος-Ρέντης, ένα εκ των φαβορί του αγώνα είχαν έξοδο στη δεύτερη ειδική του αγώνα με το πλήρωμα να είναι καλά στην υγεία του, η ειδική διακοπηκε προσωρινά, καθώς το 205 εμπόδιζε.
Καθώς ολοκληρώθηκε το 1ο σκέλος του αγώνα, με το μικτό πλήρωμα των Βασιλειάδη-Βαρουξή (Citroen AX) να επικρατεί και στις δυο ειδικές. Ο οδηγός από τη Χαλκίδα έχτισε μια διαφορά 10 δλ. από τους δεύτερους Γύζη-Γύζη (Renault Clio Williams). Το τοπικό πλήρωμα του Renault προηγήθηκε παράλληλα και στα δικίνητα. Τρίτοι ακολουθησαν οι Καρπάνος-Καρπάνος από την Πάτρα με το Lancer 10ης γενιάς, 14 δλ. από την κορυφή. Δεύτεροι στην F2, ήταν το πλήρωμα των Κοπανάκη-Φαρμάκη, με το Opel Astra G, με τους Τασιόπουλο-Καρούσο να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας. Στα ιστορικά, τώρα, με ιδιαίτερη άνεση προηγούνταν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με  Porsche 911 RSR. Ήταν ταχύτεροι τόσο στο Γυμνό, όσο και στο Τραχήλι και είχαν «μαξιλαράκι» ασφαλείας 1 λεπτού περίπου από τους Καλύβα-Ψαράκου (Toyota Starlet) που ακολουθούσαν. Πίσω τους βρίσκονταν οι Μ. Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με Ford Escort MK1.
Να σημειωθεί πως η πρώτη ειδική σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αμαξόπουλου-Ρέντη, οι οποίοι στο 2ο χιλιόμετρο βγήκαν εκτός δρόμου με το Peugeot 205. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του. Προκειμένου να καθαριστεί ο δρόμος, επήλθε καθυστέρηση μισής περίπου ώρας στον αγώνα.
1375694_543516179053939_105026633_n
το Peugeot 205 που βγήκε εκτός
Σε λίγο ξεκινησε και  το 2ο loop των ειδικών.
Οι 3 πρώτοι οδηγοί δήλωσαν μετά το 1ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Δεν κάναμε αρκετές αναγνωρίσεις, οπότε στο 1ο loop στην ουσία, τσεκάραμε τις σημειώσεις μας. Οι ειδικές ήταν γλιστερές, ιδιαίτερα η πρώτη. Επιδιώκουμε να το διασκεδάσουμε και αυτό κάνουμε.
Ι. Γύζης: Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, ιδιαίτερα αντρικές θα έλεγα. Η πρώτη γλιστρούσε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρυθμό μας και στοχεύουμε να τερματίσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Σε καμία περίπτωση δε θέλουμε να το ρισκάρουμε.
Ν. Καρπάνος: Ιδιαίτερα γλιστερές οι ειδικές. Κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών στις πρώτες. Θα το διορθώσουμε και ευελπιστώ να πάμε καλύτερα στη συνέχεια.
Στη συνέχεια αντεπίθεση έκαναν οι Καρπάνο-Καρπάνο στην τρίτη ειδική του αγώνα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo X έκανε σωστή επιλογή ελαστικών και ήταν ταχύτερο στην εναρκτήρια ειδική του 2ου loop, μειώνοντας έτσι τη διαφορά από την κορυφή στα 8.6 δλ. Δεύτεροι στην ειδική τερμάτισαν ο πρωτοπόροι του αγώνα Βασιλειάδης-Βαρουξή και τρίτοι οι Γύζης-Γύζης οι οποίοι έπεσαν πλέον τρίτοι και στη γενική. Η κατάταξη στα δικίνητα παραμένει αμετάβλητη. Απομένουν 22 χιλιόμετρα ειδικών και η μάχη για την κορυφή αναμενόταν έντονη!
Το πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου, επικράτησε και στις δύο ειδικές του 2ου loop και πλέον η διαφορά που τους χώριζε από την κορυφή ήταν μόλις 1.5 δλ., με μία ειδική να απομένει για το τέλος. Στις δύο αυτές διαδρομές κάλυψαν 14 δλ. από τους Βασιλειάδη-Βαρουξή και ήταν αποφασισμένοι για τη νίκη. Τα πλήρωμα του Citroen AX έδείχνε να το διασκεδάζει και όπως τόνισε ο οδηγός, στόχος ήταν η ράμπα του τερματισμού.  Τρίτοι έπεσαν οι Γύζης-Γύζης και πλέον ήταν μακριά από την διεκδίκηση της νίκης, την οποία δεν κυνηγούσαν, όπως άλλωστε δήλωσε και ο οδηγός. Βέβαια, συνέχισαν να βρίσκονται πρώτοι στην F2 , αυξάνοντας τη διαφορά τους στα 21 δλ. από τους Κοπανάκη-Φαρμάκη που ακολουθούσαν. Αρκετά πιο πίσω, οι τρίτοι της κατηγορίας Τασιόπουλος-Καρούσος με Citroen Saxo. Στα ιστορικά, δεν  άλλαξε κάτι σε σχέση με το πρώτο loop, με τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 RSR), να παραμένουν επικεφαλείς με άνεση. Πίσω τους εξακολουθούσαν να βρίσκονται οι Καλύβας-Ψαράκου (Toyota Starlet) και Σταφυλοπάτης-Μαργέτης (Ford Escort MK1).
Δηλώσεις των οδηγών μετά το 2ο loop:
Π. Βασιλειάδης: Κατεβάσαμε τους χρόνους μας σε σχέση με το 1ο loop καθώς πλέον γνωρίζαμε καλύτερα τις ειδικές. Κάποιες στροφές στο Γυμνό είχαν χώματα από μπούκες των προπορευόμενων και αναγκαστικά κόψαμε. Θα πάμε φυλαγμένα με σκοπό να τερματίσουμε.
Ν. Καρπάνος: Σαφώς καλύτερα τώρα. Κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών σε αυτές τα ειδικές και το ευχαριστιόμαστε περισσότερο. Θα παλέψουμε για τη νίκη και ευελπιστούμε να τα καταφέρουμε.
Ι.Γύζης: Το αυτοκίνητο ήταν πιο σταθερό τώρα. Κινηθήκαμε καλύτερα και πάμε να τερματίσουμε.
IMG_3182
Απο τα δυνατότερα αυτοκίνητα του αγώνα
Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην τελευταία ειδική του αγώνα, με τους Γύζη-Γύζη να χρίζονται εντελώς αναπάντεχα νικητές του αγώνα. Οι μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλείς, Βασιλειάδης-Βαρουξή, εγκατέλειψαν από ψαλίδι, ενώ οι έτεροι διεκδικητές της νίκης Καρπάνος-Καρπάνος,  έχασαν πολύτιμο χρόνο από μηχανική βλάβη. Συγκεκριμένα, το κολάρο του ιντερκούλερ βγήκε από τη θέση του και πλέον το τούρμπο δεν είχε πίεση.
Έτσι, επωφελούμενοι τις ατυχίες των προπορευόμενων, το πλήρωμα του Renault Clio Wiliams πέτυχε την πρώτη νίκη της καριέρας του σε αγώνα ράλλυ, τερματίζοντας παράλληλα και πρώτο στην F2. Δεύτεροι στη γενική, αλλά και στα δικίνητα τερμάτισαν οι Κοπανάκης-Φαρμάκης με Opel Astra  G, χωρίς να πιέσουν ιδιαίτερα.  Το πατρινό πλήρωμα των Καρπάνου-Καρπάνου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, εξαιτίας της ατυχίας που προαναφέρθηκε. Το βάθρο της F2 συμπλήρωσαν οι Τασιόπουλος-Καρούσος, οι οποίοι ούτε απείλησαν, ούτε απειλήθηκαν. Στα ιστορικά, επικράτησαν οι Μανδρούκας-Τασιόπουλος δια περιπάτου, καθώς ήταν ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Ακολούθησαν οι Καλύβας-Ψαράκου με Toyota Starlet, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να απειλήσουν το πλήρωμα του Porsche. Τρίτοι τερμάτισαν οι διεθνείς πλέον, μετά τη συμμετοχή τους στο πρόσφατο Elba Rally Storico της Ιταλίας, Μ. Σταφυλοπάτης-Ν.Μαργέτης.
734132_543515195720704_170610364_n
Οι νικητές στα ιστορικά με τους οδηγούς του εντυπωσιακού porsche να κερδίζουν άνετα.
1374318_593280374046406_724423450_n
IMG_3228
Το εντυπωσιaκό Porsche που επικράτησε στα ιστορικά ενω την σημαία κρατάει ο Κος Βενέρης
1016787_543514155720808_2064800795_n
Tα μέλη της Μεδουσας
Τα μέλη του fetesclub
Τα μέλη του fetesclub
Μεγάλος Νικητής ήταν ο εθελοντισμός και η ανιδιοτελής συμβολή στον πολιτισμό και τον αθλητισμό του τόπου μας και αυτό χάρη σε δυο νεοσύστατους αλλά πολύ δυναμικούς συλλόγους την “Μέδουσα” και τους “fetesclub4x4″ απο την Ερέτρια που ακούραστα και κάτω απο την καθοδήγηση των διοργανωτών συνέβαλαν στην ασφάλεια και την επιτυχία του αγώνα.
Ούτε τα πιτσιρίκια της περιοχής δεν έμειναν αμέτοχα καθώς ζωγράφισαν με τον δικό τους τρόπο τα αυτοκίνητα του αγώνα
Ούτε τα πιτσιρίκια της περιοχής δεν έμειναν αμέτοχα καθώς ζωγράφισαν με τον δικό τους τρόπο τα αυτοκίνητα του αγώνα

Απολάυστε τα βίντεο της εκκίνησης και του αγώνα, τα βίντεο του αγώνα τα βλέπετε χάρη στους: Μαριλή Καραφέρια, Γρηγόρη Δήμου και Δημήτρη Σκαρλά.
ΠΗΓΗ: Evia-press.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.