Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Μήνυμα της Δημάρχου Ερέτριας για το δημοσίευμα της Ευβοϊκής Γνώμης

alimpate

Μήνυμα Δημάρχου Ερέτριας

Αξιότιμοι  συμπολίτες,
Τη Παρασκευή 03/10/2014 “εφημερίδα” του Νομού μας (Ευβοϊκή Γνώμη) ,
κατέγραψε ψευδές κακόηθες και δόλιο δημοσίευμα σε βάρος εμού, της Δημάρχου,
κηλιδώνοντας και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και το Δήμο Ερέτριας.
Όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, παρόντες στη Συνεδρίαση της 24ης Σεπτεμβρίου και
όλοι οι συμπολίτες και οι εκπρόσωποι φορέων που παρακολούθησαν τη Συνεδρίαση, η
οποία διεξήχθη σε άψογο και πολιτισμένο επίπεδο, διαβεβαιώνουν ότι ουδέποτε ελέχθη η
έκφραση που μου αποδίδεται από την εφημερίδα.
Τα (2) DVD που κατέγραψαν τη Συνεδρίαση καθώς και η απομαγνητοφώνηση των
πρακτικών αποδεικνύουν και αυτά περίτρανα το δόλο.
Επειδή οι χαρακτηρισμοί “ χαμαιτυπίον ” κλπ δε ταιριάζουν στο θεσμό του Δημοτικού
Συμβουλίου, ούτε όμως στη ποιότητα και το ήθος των Δημοτικών Συμβούλων και επειδή
εγώ, προσωπικά, έχοντας δώσει αποδείξεις ήθους και αξιοπρέπειας σε όλη τη πορεία μου
ως εκπαιδευτικός αλλά και ως πολιτικό πρόσωπο, θίγομαι βαρύτατα από τέτοιες
κακοήθειες που με προσέβαλαν βάναυσα, κινήθηκα νομικά, με όσα μέσα μου δίνει ο
Νόμος και η Δημοκρατία εναντίον της εφημερίδας για να προασπίσω και να αποκαταστήσω
το κύρος του Δημοτικού Συμβουλίου και την αξιοπρέπειά μου.
Τέτοιου είδους δημοσιεύματα εξυπηρετούν μόνο συμφέροντα που καταπατούν τα
ανθρώπινα δικαιώματα και κλονίζουν τη Δημοκρατία.
Η Δήμαρχος
Αλημπατέ Αμφιτρίτη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Αναζητηση

Συνολικες προβολες σελιδας

Ο Καιρoς στην Ερετρια

Από το Blogger.